Badania rynkowe – badania dla podmiotów komercyjnych

Rozwój każdej organizacji oraz przedsiębiorstwa uzależniony jest od stopnia wiedzy na temat: jakości świadczonych usług, oceny działań dokonywanych przez obecnych i potencjalnych klientów. Konsekwencją, nieznajomości tych kluczowych informacji jest często podejmowanie błędnych decyzji. 

Jeżeli chcecie Państwo uniknąć takich konsekwencji oraz dysponować wiedzą, która pozwoli na dokonywanie istotnych zmian w procesie decyzyjnym, zarządzania, organizacji oraz ekspansji rynkowej, to zaufajcie specjalistom z firmy INDEKS. 


Jesteśmy niezależnym ośrodkiem badań społecznych i marketingowych. Prowadzimy szereg badań, które pomogą Państwa firmie /organizacji podejmować właściwe decyzje. Nie ograniczamy się tylko do diagnozowania i przedstawiania wyników, ale także wskazujemy, jakie błędy należy wyeliminować. 


Rodzaje realizowanych badań


  • Badania postaw i zachowań konsumenckich.
  • Badania zadowolenia klientów.
  • Badania pozycji rynkowej marek i producentów.
  • Badania segmentacji rynku.
  • Badania reakcji potencjalnych klientów.
  • Badania wizerunku marki, produktu, usługi.
  • Analiza udziałów w rynku.
  • Analiza konkurencji.
  • Analiza i badanie funkcjonowania pracowników przedsiębiorstwa.
  • Analiza odbioru koncepcji reklamowych.
  • Badania elastyczności cenowej.
  • Analiza popytu i potencjału rynku, potencjał sprzedaży i prognoza sprzedaży.
  • Analiza konkurencyjności cenowej.
  • Badanie marki.
  • Badania kanałów dystrybucji.
  • Testowanie produktów i opakowań, testy smakowe, testy logo, haseł reklamowych oraz nazw produktów.
  • Analiza i badanie działań promocyjnych.
  • Analiza źródeł wtórnych - Desk research.
  • Analiza skuteczności reklamy.
  • Tajemniczy klient - Mystery shopping, badanie jakości usług.
  • Monitoring otoczenia rynkowego, badania zachowań, reakcji na cenę, reakcji na promocję, reakcji na opakowanie, skuteczności reklamy.

Nasi klienci

w zakresie badań rynkowych to między innymi: